Gerçek Hayat Romantizm: Seyahat ederken Maçlarıyla Buluşan Çiftler

İçindekiler:

Video: PREZERVATİF NEREDE SAKLANIR, NASIL TAKILIR, ORAL BARİYER NASIL YAPILIR? | CİNSEL SAĞLIK 2024, Temmuz

Anonim

Hava kasvetli hale geldikçe ve Şubat ayları geçtikçe, belki de kışın sonlarından Sevgililer Günü'nin getirdiği renk popundan daha büyük bir soluk yoktur. Evli, flört ya da bekar olsun, aşk hikayelerinde - özellikle bu hikaye seyahat ederken bir şans karşılaşması olduğunda - sevinç var.

Seyahatin romantizme elverişli olduğu bir sır değil - Paris'teki Seine'nin yanında bir yürüyüş, Buenos Aires'te yakışıklı bir yabancıyla, Panama'da bir plajda gece geç saatlerde öpüşen bir seremoni toplantısı - bir seyahatin seks renklendirebileceği bildirildi ve hatta kırık bir kalbi onarmaya yardım eder.

Aşağıdaki gerçek hayat romantizmleri, evlere uzak mesafelerde, onlara söyleyen insanların rahatlık bölgelerinde ve konfor bölgelerinde gerçekleşir. Mark Choi ve gelecekteki eşi ile tesadüfi bir havaalanı hikayesi var. Betine Gjoelberg ve hayatını sonsuza dek değiştiren metro yolculuğu var. Lola Méndez var, her randevusu yurtdışında yeni bir macera. Aşağıdaki hikayelerin her biri, sevginin sizi en olası yerlerde nasıl bulabileceğini hatırlatıyor.

Güney Afrika'da bir tane bulmak.

“Ağustos ayında Cape Town'da bir arkadaşımla tatildeydim ve güneye bakan muhteşem manzaraları görmek için Cape Point'e doğru bir yolculuk yaptık, orada Antarktika arasında hiçbir şey yok. Dias Beach adında uçurumlardan yaklaşık 10 dakikalık yürüme mesafesinde gerçekten özel bir yer var. Dalgalar muazzamdı ve onlara sörf yapmaya çalışan birkaç çılgın insan vardı (aklınızda tutun, kışın ortasındaydı!). Plaj, biri bu güzel sarışın kız olan birkaç kişi dışında boştu ve konuştuk.

İnanılmaz olduğunu düşündüm. Zaman kısaydı ve ayrılmak zorunda kaldık, bu yüzden veda ettik ve ayrı yollarımıza gittik. Biraz hayal kırıklığına uğradım demek güvenlidir. Dönüş yolunda, arkadaşım vahşi penguenlerle ünlü bir noktada birkaç mil yolda durmamızı önerdi ve yarım saat sonra şans eseri, arkadaşları ile bir kez daha ortaya çıktı. Onun tekrar kaybolmasına izin vermeyecektim, bu yüzden koştum ve numarasını aldım. O gece Cape Town ve geri kalanı bir tarih için gittik-dedikleri gibi - tarih! İkinci buluşmamız aslında Münih'te, üçüncü buluşmamız ise Barselona'daydı. ” -Ben Shacham, Kültür Gezisi Operasyon Direktörü

Bir “Onun” ve “Hers” aşk hikayesi.

“Londra'da iş arkadaşlarıydık ve hiçbir şey 'anlaşılmamasına rağmen yakınlaştık. Raslantı, onunla Çin'e gelmemi önerdi; raslantı, evet dedim. Hong Kong bir ısı duvarıydı, bu yüzden Kanton'a geçtiğimizde ve gökyüzü açıldığında, yerliler iki garip İngiliz insanına bakarken telepatik olarak yağmurda oturmayı kabul ettik. Guilin'de, kubbeli karstik tepelere hayret ettik, yeşil portakal yedik ve gökyüzünün pembe veya menekşe rengini izledik. Li Nehri'nde banyo yaptık ve daha sonra birbirimizin gömleklerini giydik ve bir gecede bir yen için bir erkek yurdunda özel bir hücre bulduk. Geniş kenarlı beyaz bir şapka takıyordu.

“Hong Kong'a döndüğümüzde Hopewell Center gözlem güvertesindeki duvara yaslandıkça baş aşağı öptük. Güvenlidir (nispeten): Daha önce yaptığımdan daha fazla düşemezdim. ” -G (Onun)

“Himalayalar uçuşumuzun çok altına yükseldi ve pembe altın gündoğumu ile çizildi. Bundan daha yükseğe çıkamazsın. Her ne kadar yaptık. Bilinmeyen bir dili olan garip bir ülkede evden uzakta. Yürüdük, konuştuk, kaybolduk. Bir tayfun tarafından ertelendi. Pis ve sivrisinek ısırıldı ve yağmur sırılsıklam var. Biz onunla ilgili her şeyi sevdi ve sonunda birbirimizi.

“Lamma Adası'ndaki rıhtımda sallananlar gibi bir fener aldım. Kaldırıma bir şişe yılan şarabı düşürdüm ve parçalandım, ıslatın ve başparmağımı kestim. 10 yıl sonra, aralarında bir yerlerde birbirimizi kaybettiğimiz için kutsal bir Budist dağ olan Emei Shan'ın yarısına kadar bir anlaşma yaptık. Uçağını Londra'ya geri salladım ve Avustralya'ya yöneldim. Yepyeni Walkman'imde derleme kasetini çok yüksek sesle çaldım. Bunlar şeylerdi

ve hayallerimiz yapıldı. ” -A (Onun)

Birlikte seyahat eden çiftler birlikte kalırlar.

“Jeff ile New York'ta ilk karşılaştığımda, ertesi ay birkaç oteli gözden geçirmek için Londra'ya gitmeyi planladım. Bir ay içki içmek için dışarı çıktığımızda bir ay çıkıyorduk ve sonra bir bira çok fazla-Jeff'i Londra'da bana katılmaya davet ettim. Her zaman oldukça dürtüsel bir insan oldum, bu yüzden Jeff kendiliğimle eşleştiğinde ve evet dediğinde şaşırdım!

“Yeni basmış bir çift olarak, Paris'i de kapsayacak şekilde yolculuğu genişletmek için son dakikaya karar vererek Londra'ya uçtuk. Daha önce birçok kez Fransa'ya gitmeme rağmen, Paris'in zeminine aşık olmak gibi bir şey yok. Nihai romantik klişesiydik: sokaklarda dans etmek, Seine'de yürümek, Ponts des Artes köprüsünde bir kilit bırakmak, Notre Dame tarafından hamur işleri paylaşmak. Birlikte seyahat etmek, dil engelleriyle karşılaştığımız, kaybolduğumuz ve seyahat hatıraları ile yolumuza güldüğümüz için daha derin bir şekilde bağlanmamızı sağladı. En romantik yolculuktu ve New York'a döndüğümüzde hızla birlikte hareket etmeye karar verdik. Kasırga romantizmimiz sadece zamanla çiçek açtı ve bugün-yıllar sonra hala birlikteyiz, hala seyahat ediyoruz ve Asya'ya yapacağımız bir sonraki büyük maceramız için hazırlanıyoruz. ” -Nikki Vargas, Kültür Gezisi Seyahat Editörü

Uluslararası bir aşk meselesi.

“Geçen Mart ayında adamımla Madrid'de tanıştım, ancak üç ay sonra Mayıs ayında İtalya'ya gittim. İkimiz de uzun mesafeli bir ilişki içinde olmayı hedeflemedik (veya istemedik), ancak seyahat bizi bir arada tuttu. Mayıs ayında, Bologna'da romantik bir hafta sonu geçirdik, her şeyi görünce yedik. Temmuz ayında Venedik'e gittik ve ay ışığı altındaki kanallar boyunca dolaştık. Doğum günümü kutlamak için Ekim ayında Fas'ın Fez kentinde bir araya geldi ve tatil için Aralık ayında iki haftalığına Madrid'e döndüm. Mesafeye rağmen birlikte seyahat ederek ve yeni şehirleri keşfederek aşık olmayı başardık. Karşılıklı merakımız ve diğer kültürlere olan takdirimiz aramızda derin bir bağ kurmamıza yardımcı oldu. Hindistan'da altı aydır gönüllü oluyorum ve Mart ayında Holi festivalini ziyaret etmeyi planlıyor. Tanıştığımızdan beri üçüncü yıl ve üçüncü kıtamızı birlikte ziyaret ettik. ” - Bayan Filatelista'nın Lola Méndez'i.

Sırt çantasıyla seyahat sırasında seviyorum.

“Eşim ve seyahat ortağımla Kraków ve Budapeşte arasında bir tren yolculuğuyla tanıştım. Daha spesifik olarak Slovakya'nın ortasında rastgele bir kir yamasıydı. Orada güzel bir backpacker bizim tren kovalamak gördüm. Avustralyalı tren arkadaşlarımı, onu tanıdıklarını söylediklerinde neden sırt çantalı gezgin olacağını sorguladım. O uyuyan arabadan kilitlendi ve tren tekrar hareket etmeye başlamadan önce içeri girmek için bir arabadan diğerine koşmak zorunda kaldı. Küçük ranza odamızda içtik ve geceyi ona e-posta adresini istemek için cesaretle çalışarak geçirdim. Budapeşte'deki aynı konukevinde olduğumuz garip bir kaderdi- 10 yıl sonra aynı misafirhaneye birlikte geri döndük. ” -Bu Hayatın Hayatının Robertson'ı.

Gelecekteki eşi havaalanında buluşuyor.

“Eşim ve ben birlikte liseye gittik. O bir yıl altındaydı ve o zamanlar tanıdıklarımız ve daha çok arkadaşımız varken, yıllar boyunca kesinlikle rastgele yerlerde birbirimizi gördük.

“Üniversiteden kısa bir süre sonra New York'a taşındım ve burada çalışmaya başladım. Ekim 2013'te, arkadaşlarımdan biri Teksas'ta evleniyordu ve ben de düğün için geri dönüyordum. Birisi telefonumu takmak için prizi kullanabilmem için beni yoldan çekmemi istediğinde terminalde takıldım, kameramla uğraştım. Yukarı baktığımda tanıdık bir yüz görmeye başladım. Gelecekteki eşim beni hemen tanıdı ve kısa süre sonra New York'ta bir müşteri için çalıştığını ve oraya taşındığını öğrendim. Hemen şehre döndüğümüzde ve iletişim bilgilerini alıp verdikten sonra bir araya gelmemiz gerektiğini söyledim. (Aynı) uçağa bindik ve Teksas'a geri uçtuk.

“O haftasonu, Sandy Kasırgası vurdu ve biz Teksas'ta süresiz olarak sıkışıp kaldık. Zamanımızdan en iyi şekilde yararlanarak birkaç randevuya gitmeye karar verdik ve gerisi oradan ayrıldı. ” -Mark Choi, Kültür Gezisinde Editöryal ve Ticari Video.