Yurtdışındaki Break Break'lar Romantik Bir Kaçamak Rezervasyonu Yapmadan Önce İki Kez Düşünmenizi Sağlayacak

İçindekiler:

Video: The Enormous Radio / Lovers, Villains and Fools / The Little Prince 2024, Temmuz

Anonim

Bir hafta içinde bunu yapanlar için, bir çiftin tatili bir bağı sağlamlaştırabilir, cinsel yaşamınızı iyileştirebilir ve uzun süreli bir ilişkiye yol açabilir. Veya dış vergiyi ücretsiz deneme şansınız olmadan hızlı ve acımasız bir kırılmaya yol açabilir.

Eşinizle uzaklaşmak bir ilişki kurabilir veya bozabilir. Birçoğu için, eşinizle her dakikayı - kahvaltıdaki büfelerden ve şezlonglardan şezlonglardan, aşırı istekli restorancılar tarafından akşam yemeği için sahilde ovmaya kadar ilk kez harcıyor.

Ama bazen plana gitmez. İster Alicante'de felaketle sonuçlanan iki haftalık bir kaçış ya da Güney Doğu Asya'ya bir çiftin gezisi olsun, missus bir Bali sörfçüsü ile kaçtığında sona erdi, hepimiz kalbini yurtdışında kırmış birini tanıyoruz. Burada Kültür Gezisi arkadaşları ve ailesi hikayelerini anlatıyor.

XX yolunda kalp kırıklığı © Alex Mellon

Tayland'da sorun

“Bu kızı Londra'da bir üniversite dönemi için Bangkok'a taşındığında kısa bir süredir görüyordum. Gitmeden önce ziyarete gelmem gerektiğini söyledi ve eğer hoşuma giderse, süresi dolduğunda bir süre geçmeyi düşünün.

Benim biletlerimi rezervasyon gün içinde, her şey biraz garip olmaya başladı ve sürekli uzun mesafeli, gece geç saatlerde telefon görüşmeleri yoluyla gergin.

Biletleri satın aldığımdan beri, ister romantik bir ilişkide ister arkadaş olarak dışarı çıkıp çalışmasını sağlamaya karar verdim.

Geldiğim gün çok sinir bozucuydu, ama kafamda yaptığım kadar kötü olmayacağını düşündüm.

Havaalanında tanıştık ve evimde çantamı bıraktıktan sonra bir şeyler içmek için dışarı çıktık. Ne yazık ki, modern bir Sodom veya Gomorrah Khaosan Yolu'na gittik ve havayı yakalamak ve temizlemek için kesinlikle doğru yer değil.

Üniversiteden arkadaşlarıyla bir barda bitirdik. Kaygı ve beceriksizlikten kurtulmak için bol miktarda viski kovası içtim. Bir süre sonra, gerilim çok fazlaydı, bu yüzden biraz hava almak için dışarı çıktım. Geri döndüğümde, onun yeni erkek arkadaşını öpüşmesi görüşüyle ​​karşılandım.

Daha önce tüketmiş olduğum viski kovalarını kusmak için deldiğim kısa sessizlik anları dışında, gece boyunca devam eden bir tartışmanın başladığı dairesine geri döndük.

Sabah bana artık dairesinde kalamayacağımı söyledi ve hemen sokağa atıldı. Bu üç haftalık romantik Tayland seyahatimin ilk günüydü. ” A, Londra

Taze pişmiş bir baget gibi kırılan kalpler © Alex Mellon

Paris'te sinirli

“Bu kızı birkaç aydır görüyordum ve Paris'e uzun bir hafta sonu gezisiyle onu şaşırtmaya karar verdim, romantik biliyorum. Zihnimde, Louvre tarafından kahveleri yudumlarken, Eyfel Kulesi'nin altında bir öpücük çaldığımızı ve Champs-Élysées'den kol kola yürüdüğümüzü hayal ettim. İşin ciddiyetinden kaçma ve gevşememiz için bir şans olurdu.

Her şeyi bir tişeye hazırladım, ama söyleyişine göre, hayat her zaman planladığınız şekilde çalışmaz. Biz otele geldi, Gare Du Nord istasyonu yakınında, reklam gibi bir şey görünüyordu ve biz bizim kaderimiz istifa ve harap ve kirli bir odada bunking önce başka bir bulmaya çalışarak saat geçirdim. Champs-Élysées kartpostal ideal benim bütçe üzerinde harcamak için çok az sol bıraktı deli fiyatları, stung edildi zaman paramparça oldu.

Uzun bir kaç gün kırıldı ve bazı şüpheli görünümlü lekelerle bir yatağı paylaştı, genç ilişkimize baskı yapmaya başladı. Yorgun ve açıkça eve gelmek için istekli, tatil sırasında sürekli tartıştık. Tabutta son çivi neredeyse küçük bir koroner neden ve bize bizim tatil bir tatil ihtiyacı bıraktı dönüş uçuş eksikti.

Görünüşe göre, astroloji ve tarot için büyük bir inanan olan eski dostum, felaket yolculuğunu gelecek şeylerin bir işareti olarak aldı. Biz eve döndükten sonra birkaç gün konuşmak yoktu ve bir hafta içinde ayrılmıştı. Hala Paris'i suçluyorum ama belki de öyle olmadı. ” A, Manchester